Pulkaåkning



I dag så var jag först i stallet, jag körde häst för första gången=)
Kul var det och fort gick det, det är så roligt att vara ute när det är fint väder tycker jag.
Sedan var det lunch, och efter det tog jag mig en joggingtur på ca 40 min, gjorde situps och armhävningar.
Efter det var man hungrig i gen och åt lite till.

Jag tyckte att syrran skulle komma ut lite så jag lurade ut henne. Vi åkte lite pulka bevis har ni där. 
Men det var inte så mycket snö så det gick så där. 
Och så har vi mig med hundra ideer. Så jag gav förslag på att vi skulle tävla.
Tävlingen gick ut på, att den som på kortast tid drog den andra i pulka en viss sträka   och tillbaka vann. Jag fick tiden 2.19 och det gick tungt som fan Ellen fick tiden 1.38. Så jag ville göra om och då visar det sig att ungen hade fuskat hon har haft händerna i. Så jag drog i gen fick tiden 1.19 och vann. Allt är en tävling och jag absolut älskar att vinna oavsett vad det är. =)

Å nu är man inne i värmen. Ska städa lite och så nu, ganska så trågigt.

I kväll blir man hemma eller kollar på film med Sofia.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som att ni har det så bra och roligt hela tiden, finns det en familj i värden som är så bra som eran så skulle jag vilja veta det:D kram

2009-01-10 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0