Mamma & jag



Här tog jag med mig mamma på picknick i Högbo.
Hon var väldigt trött p.g.a cellgifterna men var glad och pigg ändå under omständigheterna.
Vi åt kycklingsallad och drack saft.
Den här dagen uppsakttade hon jätte mycket, och jag med.

Älskar dig mamma.


I dag när jag klev upp slog det mig att mamma inte skulle vara i köket och säga "godmorgon Maddis sovit gott"
Att inte längre känna en människas närvaro är jätte hemskt. Men man känner ändå att hon är med en på någotvis.
Mamma var en sådan mamma som alltid ställde upp, som alltid fanns där, som alltid älsade en oansett.

Det känns tomt att hon inte är med oss.
Men nu vet jag att hon har det bra och behöver inte ha ont.

Komentera om n i vill

Kommentarer
Postat av: sandra blom

Hej

jag beklagar sorgen, jag vet hur de känner, min mamma gick bort i hjärntumör för två år sen, säg till om du vill prata lr nå, kan kännas bra å prata me nån som vet hur de känns.

kram/ sandra blom



du kan adda min msn om du vill

[email protected]

2009-01-16 @ 07:25:06
URL: http://saandrablom.blogg.se/
Postat av: sandra blom

Beklagar sorgen, vet hur du känner dig, min mamma gick bort i hjärntumör för två är sen, om du vill prata så är de bara å höra av dig, kan kännas bra å prata me nån som vethur de är.

kram sandra blom

[email protected] adda mig om du vill

2009-01-16 @ 07:29:25
URL: http://saandrablom.blogg.se/
Postat av: lillisen

tåraar på kinden, det är så jävla hemskt. läs min blogg också <3

2009-02-07 @ 21:27:58
URL: http://eehllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0