JAG


.....  är en tjej som heter Madelene och är 20 år gammal.
Kommer från Årsunda men är uppväxt i en liten by som heter Långängarna, där jag bor med min familj.
Jag har bestämt mig för att försöka skriva här för att jag 
ska kunna gå vidare och kanska kunna hjälpa andra.
För tyvär har jag under min 20 år hunnit varit med om mycket hemskt.

Under mitt år som 14åring hade jag ätstörningar, i 1½ till 2 år.
När jag var 17år åkte min morbror upp och blev en ängel,
nu under mitt år som 20 åring vart min mamma en ängel.

Här kommer jag berätta historien om mitt än så korta levnadsliv..

Kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åå vad fin sida:D ska läsa den varje dag.

2009-01-07 @ 20:39:15
URL: http://designyourself.se
Postat av: Anonym

Beklagar det med din mamma. väldigt tråkit.

2009-01-07 @ 20:58:14
Postat av: Anonym

Jag beklagar sorgen. mvh, Viktor Pedersen

2009-01-07 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0