Insatssoldat

Jag muckade från lumpen den 16 Maj 2008. Det bästa datumet i världen.
Jag bestämde mig för att göra lumpen väldigt tidigt. Det var då förstås ingen som trodde på mig. Men sen när jag möstarde så började folk hajja att ja hon tänker nog göra det.
Det var otroligt tufft i bland och man kämpade så att man blödde näsbold.
Det var jag och två tjejer till och ett helt gäng med killar. Men jag trivdes jätte bra.
När man skulle ut var det inte fem tjejer som skulle göra 500 saker innan man skulle gå utan nu går vi sa man och så gick man. Det var inge mera med det. Missade man bussen fick man ta nästa.

Kommer att berätta mycker mera ;)

Det är en period i livet som jag inte skulle vilja göra om men jag ångrar alldrig att jag gjorde det.

Kommentarer
Postat av: Gert Fylking

Hej. Fin blogg och vackert skrivet. Vi hörs!

2009-01-10 @ 00:29:52
Postat av: Insatssoldaten

Själv älskar jag livet som insatssoldat!

2009-03-05 @ 00:57:39
URL: http://insatssoldaten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0