Muck



Den dagen vi muckade var helt sanslöst, sjukt bra dag. " Det var över"
Dom tre första månaderna var rätt så tuffa. Vi sov lite, åt lite halv dåligt i bland och jobbade väldigt mycket.
I början är ju allting ganska jobbigt med tanke på att det är nytt nya intryck. Men våra befär gjorde det ju inte lättare för oss. Vi kunde ha tidsanpassningsövningar. Då hela plutonen på 60 man skulle ta sig från en punkt till en annan punkt på väldigt kort tid, och det fick vi göra om om om om i gen tills alla klarade tidsmarginalen.
Efter dom här ca tre månaderna hade vi ju vårat soldatprov som jag har berättat om tidigare.
Då tycker iaf jag att befälen började respectera oss mera, efter att alla klarede det.

Den sista tiden i lumpen var jätte rolig.
Övningarna var roligare och vi behövde inte slita ihjäl oss längre.

Sen har vi dom två sista veckorna som vi gjorde nästan ingenting på.
Vi hade bl.a några fester och en muckar fest =)

Det var så roligt å man kännde att ja snart är det slut. Samtidigt som man inte ville att det skulle ta slut.
Inte trodde jag att jag skulle sakna min pluton och min grupp så här mycket.

Vi hade en liten återförening på en båt. Men jag hoppas att det blir en till snart och att så många som möjligt kan komma.

2.INSTAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0