Karlstad



Här är min vän Lina som för ett tag sedan flyttade till kärleken i Karlstad.
Kursen var ju på dagarna så jag passade på att träffa henne fredag och lördag kväll.
På fredagen gick vi till ett jätte mysigt ställe och pratade, drack nån öl och spelade biljard. Träffade en av henns kompisar.
På lördaen så var jag med henne och henns trevliga kompisar på förfest..men följde dock inte med ut p.g.a att jag var på kurs och dessutom var jag sjuk. Annars hade jag nog gjort de;)

En mycket rolig, trevlig och intensiv helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att gå på kurs:D måste bara säga att nu är ganska lika varandra. tycker jag i alla fall. Hur är det med dig annars då? puss och kram

2009-02-16 @ 19:35:05
URL: http://designyourself.se
Postat av: Lina

Jag lär då säga att jag är så underbart vacker ! :D

2009-02-17 @ 16:19:29
Postat av: ♥ Sofie - Welcome to my world ♥

men lilla gumman :) Va du i karlstad? :D Där bor ju ja :-O haha :D <3

2009-02-23 @ 20:52:56
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0