FEST i sthlm

FEST i sthlm

Här ska ja kussen Tessi och hennes Morgan ut på krogen om ett par timar.

På Onsdag åkte jag och hälsade på en kompis Danne i Skogås. Vi umgicks och tränade i Södertälje världens bästa tränings center =)

På Fredag morgon så tog ja min väska och åkte till Mormor och Åke. Vi år gott och bara var.
Sen på Lördag åkte jag till kussinen var med henne och familjen. Tog även en springtur. =)
Sen på kvällen åkte vi till hennes kompis Joeell och där träffade ja Ronja, trevliga tjejer.
Väl ute på krogen mötte vi upp Steffanie en skit rolig tjej som jag har träffat förr. Vi dansade i massor ;)
Sen åkte jag tillbaka till Mormor på Söndagen och då gick vi på teatern Cabare men bland annat Helene Bergström=)
Det var en rolig och fräck teater.
Nu måndag har pratat med Malla och hoppas att vi kan ses en sväng snart =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0